Poetsmedewerker Lokaal Dienstencentrum (vervanging)
Jouw nieuwe job
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven poetsmedewerker om halftijds het team van het Lokaal Dienstencentrum (LDC) te vervoegen. Als poetsmedewerker ben je verantwoordelijk voor het net houden van het LDC.
Als poetsmedewerker hou je de gemeentelijke gebouwen net, zodat een aangename omgeving voor de collega’s en voor de burgers ontstaat.
Dit tijdelijk (halftijds - 19u/week) contract op niveau E1 – E3, ter vervanging van een afwezigheid, kan starten vanaf begin mei t.e.m. (minstens) 30/06/2023, waarbij verlenging mogelijk is.
Klaar om er in te vliegen? Dit zijn enkele voorbeelden van taken die je in de functie mag verwachten:
Op vlak van hygiëne:
- Instaan voor het reinigen van de binnenruimten van het Lokaal Dienstencentrum
- Instaan voor de periodieke grote schoonmaak
- Correct gebruiken en doseren van de poetsproducten
- Zorgen voor een propere vaat
- Communiceren met de leidinggevende en collega’s zodat het poetsen vlot verloopt
- Bijhouden van een werkplanning en rapporteren over het voltooide werk
- Signaleren van problemen of tekorten aan schoonmaakproducten, schoonmaakgerei of opgemerkte defecten
- Klaarzetten van de verhuurde zalen en voorzien van de koffie/water
Op vlak van interne en externe klanten:
- Vriendelijk antwoorden op vragen en (indien nodig) doorverwijzen
- Rekening houden met anderen bij de uitvoering van de taken
- Opmerkingen en problemen doorgeven aan de centrumleider
- Kwaliteitsvol uitvoeren van de opdrachten
Op vlak van organisatie en interne werking:
- Werkmethodes op een correcte wijze naleven en daarbij vooraf nadenken over benodigde materialen.
- Correct gebruik van materiaal, producten en machines en instaan voor het onderhoud ervan
- Uitwisselen van informatie en ervaring met verantwoordelijke en collega’s
- Melden van problemen aan de verantwoordelijke
- Juiste prioriteiten stellen bij de taakuitvoering
Bekijk hier de volledige functiebeschrijving
Dit vind je leuk om te doen
- Flexibel en zelfstandig werken
- Samenwerken met toffe collega’s
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een halftijds rooster van 19u/week.
- Een wisselend rooster: De ene week werk je van 06.30u tot 10.20u en de andere week werk je van 12.30u tot 16.20u.
- Een hele goede work-life balance.
- Een loon op E1-E3 (pssst, vraag gerust om een simulatie!)
- Nog meer voordelen: Maaltijdcheques, fietsvergoeding (€0.25/km), aanvullend pensioen…
- 32 vakantiedagen
- Eindejaarspremie
- Overname anciënniteit. Onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Hospitalisatieverzekering
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
Hier herken jij jezelf in
- Je bent liefst onmiddellijk inzetbaar
- Ervaring is een plus, maar zeker geen must
- Je bent klantvriendelijk en hebt een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Met een simpele druk op de knop kan je ons je CV & motivatiebrief bezorgen.
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
- Vrijdag 14 april 2023 is de deadline voor het indienen van je kandidatuur.
- Woensdag 19 april 2023 gaan de mondelinge selecties door in het Lokaal Dienstencentrum (LDC) - Mevrouw Courtmanslaan 92, 9990 Maldegem
Vragen of opmerkingen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Vergeet je niet je diploma mee te sturen?
Deadline indienen kandidatuur 14/04/2023!
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be