Projectmanager Organisatiebeheersing
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar een sterk geëngageerde Projectmanager Organisatiebeheersing om het team Strategie te vervoegen. Als Projectmanager Organisatiebeheersing ondersteun je de diensten van het lokaal bestuur Maldegem op verschillende aspecten zoals, opbouw en uitwerking van het meerjarenplan, een sterke organisatiebeheersing van de dienst of de uitbouw van ‘projectmatig werken’. Op deze manier bouw je aan een optimale werking van de diensten en de organisatie.
Als rechtstreekse medewerker van de algemeen directeur opereer je organisatiebreed en werk je samen met het team ‘beleid’ een multidisciplinaire aanpak uit. Vanuit de principes van changemanagement, zorg je ervoor dat de leidinggevenden en de diensten tools aangereikt krijgen om hun processen en werking zo robuust, digitaal en optimaal mogelijk te organiseren.
In de functie van Projectmanager Organisatiebeheersing ben je daarnaast de verantwoordelijke voor het klachtenbeheer, én draag je actief bij aan de digitale transformatie die het lokaal bestuur Maldegem doormaakt.
Bij jij een bruggenbouwer en een oplossingsgerichte coach? Dan is deze functie van onbepaalde duur op niveau A1a-A3A echt iets voor jou!
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Instaan voor een duidelijk changemanagement , je wil een echte impact realiseren!
- Ontwikkelen en beheren van het kader organisatiebeheersing
- Ondersteuning bieden aan de algemeen directeur op vlak van procesmanagement, projectmanagement informatiebeheer
- Beheren en behandelen van klachten afkomstig van de burger
- Vormgeven aan het meerjarenplan van het lokaal bestuur
- Inzetten en ondersteuning bieden aan de multidisciplinaire aanpak van het team Strategie
Dit vind je leuk om te doen
- Flexibel en zelfstandig werken
- Diensten, leidinggevenden en individuele medewerkers coachen
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op A1a-A3a (Vraag gerust om een simulatie!)
- Nog meer voordelen: Maaltijdcheques van €8,00 per gewerkte dag, Ecocheques (€200,00 per jaar), fietsvergoeding (€0,35/km), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, aanvullend pensioen…
- Mogelijkheid tot fietslease
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Vakantiegeld & Eindejaarspremie
- Overname anciënniteit. Onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Hospitalisatieverzekering
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
Hier herken jij jezelf in
- Je bent in het bezit van een Masterdiploma
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
- Ervaring is een plus, maar zeker geen must
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Solliciteer hier
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
- Solliciteren kan t.e.m. 8 september 2024 via bovenstaande knop.
- Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen, worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak via een online videogesprek
- Toelichten van een case aan de jury op 17 september 2024 (case zal op voorhand bezorgd worden)
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan (onbepaalde duur). De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be
Contactpersonen
-
- Vacature Maldegem
- vacature@maldegem.be