Projectmedewerker Water en Wegen
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar een Projectmedewerker Water en Wegen om onze dienst Projecten van de pijler Ruimte te vervoegen.
Als Projectmedewerker Water en Wegen ben je verantwoordelijk voor het beheren en ondersteunen van infrastructuurprojecten. Dat zijn zowel wegen- als rioleringsprojecten, gaande van ontwerp, studie, planning tot en met uitvoering.
Daarnaast voorzie je in adviezen in het kader van toepassing van de watertoets (problematiek rond overstromingen), de gewestelijke verordening hemelwater en de keuring van de privé waterafvoer.
In deze functie bouw je kennis op van wetgeving zoals de wegcode en reglementeringen / voorschriften die betrekking hebben tot wegen, riolering en mobiliteit.
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Ondersteunen en opvolgen van infrastructuurprojecten en renovatieprojecten
- Beleidsondersteuning: het opmaken van adviezen en deze ook communiceren
- Fungeren als aanspreekpunt, zowel voor externe als interne belanghebbenden
Dit vind je leuk om te doen
- Flexibel en zelfstandig werken
- Samenwerken met toffe collega’s
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op B1-B3 (vraag gerust om een simulatie) met een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8, ecocheques, gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Aanvullend pensioen 3%
- Vakantiegeld & eindejaarspremie
- Hospitalisatieverzekering
- Fietslease
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Flexibele werkuren (glijtijd)
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je bent minstens in het bezit van een bachlordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs
- Je hebt interesse in wegen en water in de meest ruime zin (adviseren, informeren, beleidsondersteuning…)
-
Ervaring is een plus, maar zeker geen must
- Je bent flexibel, klantgericht en hebt verantwoordelijkheidszin
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
- Kandidaten kunnen zich aanmelden door een CV, recent uittreksel van het strafregister, een kopie van het vereiste diploma en een motivatiebrief via bovenstaande knop te bezorgen.
- Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen woren uitgenodigd voor:
-
- Een competentiegericht interview - op afspraak via Teams (extern selectiekantoor)
- Persoonlijkheidsvragenlijst - extern selectiebureau (online)
- Toelichten case aan de jury op 25 oktober 2024 - deze case kan je voorafgaand thuis voorbereiden
Het toelichten van de case gaat door in het gemeentehuis van lokaal bestuur Maldegem (Markstraat 7, 9990 Maldegem).
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan voor de vacature. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Deadline indienen kandidatuur: 13 oktober 2024
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be