Werkbegeleid(st)er poetsdienst
Jouw nieuwe job
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven werkbegeleid(st)er poetsdienst (C1-C3) om de werking van een ploeg poetsmedewerkers te coördineren.
Als werkbegeleid(st)er poetsdienst sta je in voor het goede verloop van de werkzaamheden. Samen met jouw team voer je de opgelegde taken uit en rapporteer je over de voortgang van het werk aan de teamleader.
Bij de functie van werkbegeleid(st)er poetsdienst gaat het om een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur op niveau C1-C3 (vraag gerust om een simulatie).
Heb je ervaring of bezit je de competenties om een ploeg werknemers te coachen en te begeleiden in hun taken? En kan je jouw werk goed plannen en organiseren? En heb je veel ervaring opgebouwd in schoonmaak? Dan is deze vacature een match made in heaven!
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Meewerken aan de uitvoering van de dagelijkse schoonmaaktaken.
- Logische en efficiënte structuur brengen in het operationeel werk.
- Coachen van en ondersteuning bieden aan het team.
- Zorgen voor een goede informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
- Opbouwen en delen van kennis binnen het vakgebied.
Dit vind je leuk om te doen
- Coachen en ondersteunen van collega’s
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Zorgvuldig werk verrichten
- Samenwerken met toffe collega’s
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op C1-C3 met een voltijds contract (38u) van onbepaalde duur
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8,00 (eigen bijdrage € 1,09/dag), Ecocheques (€200), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Aanvullend pensioen
- Vakantiegeld
- Eindejaarspremie
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je hebt oog voor orde en netheid.
- Kennis van poetstechnieken, -producten, -materialen en machines is een must.
- Ervaring in het coachen van een team is een plus.
- Je kan jouw werk goed plannen & organiseren.
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
- Je kan MS Office en andere digitale tools gebruiken.
- Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs.
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Solliciteer hier
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
- Kandidaten kunnen kandideren door een CV, uittrekstel van het strafregister, een kopie van hun rijbewijs, een kopie van je diploma en een motivatiebrief te bezorgen aan vacature@maldegem.be.
- Je kan ook kandideren via volgende onderstaande knop en al je documenten toevoegen.
(Kandidaten die ten laatste op 17 november 2024 geen CV, kopie van het rijbewijs, kopie van hun diploma en uittreksel strafregister bezorgd hebben, worden niet weerhouden).
- Kandidaten (met een geldige kandidatuur) worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak, online gesprek (extern selectiekantoor)
- Psychotechnische proef (online) (adviserend) en een screening naar leidinggevende skills (online) (adviserend) (extern selectiekantoor)
- Praktische proef op 29 november 2024 in het gemeentehuis, Marktstraat 7, 9990 Maldegem
Afwezigheid tijdens de sollicitatieprocedure
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
-
- Deadline indienen kandidatuur: 17 november 2024, 23u59
Aanwervingsvoorwaarden
- Je slaagt voor de selectieprocedure
- Je geniet burgerlijke en politieke rechten
- Je bent medisch geschikt voor het uitoefenen van de functie
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be
Contactpersonen
-
- Vacature Maldegem
- vacature@maldegem.be