Werkbegeleider begraafplaatsen
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Werkbegeleider Begraafplaatsen.
Als werkbegeleider Begraafplaatsen volg je de dagelijkse werking van de Ploeg Begraafplaatsen op en sta je in voor het goede verloop van de werkzaamheden.
Je werkt actief mee met de medewerkers van de ploeg en werkt nauw samen met de collega’s van de dienst burgerzaken. Je waakt hierbij steeds over een correct en respectvol contact met nabestaanden. Voor deze job is het belangrijk dat je beschikt over enige voeling en technische kennis m.b.t. de verschillende begraafprocessen.
Samen met een aantal arbeiders die je operationeel opvolgt sta je met de Ploeg Begraafplaatsen onder leiding van de Teamleider Groen en Water. Het Team Groen en Water is één van de vier teams van de gemeentelijke uitvoerende diensten en valt onder de coördinator uitvoerende diensten binnen de pijler ruimte binnen het focusdomein Infrastructuur en Onderhoud.
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
*vergeet deze functiebeschrijving niet op te slaan voor het verdere verloop van deze procedure.
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Volwaardig actief meewerken aan de uitvoering van de dagelijkse taken op de begraafplaatsen
- Logisch en efficiënte structuur brengen in het operationeel werk
- Coachen van en ondersteuning bieden aan het team
- Zorgen voor een goede informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening
- Opbouwen en up-to-date houden van kennis binnen het werkveld
Dit vind je leuk om te doen
- Coachen en ondersteunen van collega's
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Samenwerken met toffe collega's
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op D4-D5 met een voltijds contract (38 uur) van onbepaalde duur (Vraag gerust om een simulatie!)
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8,00 per gewerkte dag, ecocheques (€200 per jaar), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,36/km)
- Aanvullend pensioen van 3%
- Vakantiegeld
- Eindejaarspremie
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Een job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je beschikt minstens over een rijbewijs B én bent in het bezit van een rijbewijs BE (of behaald BE binnen een redelijke termijn in overleg met de werkgever na indiensttreding)
- Je beschikt over technische kennis m.b.t. de verschillende begraafprocessen
- Je kan goed met mensen omgaan en hanteert een duidelijke communicatiestijl
- Je ben flexibel, loyaal, mobiel inzetbaar, praktijkgericht en hands-on
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt
Je herkent jezelf in onze waarden
Op onze website vind je onze waarden terug.
Heb je interesse? Solliciteer!
- Kandidaten kunnen zich aanmelden door een CV, motivatiebrief, een kopie van het rijbewijs en een recent uittreksel van het strafregister te bezorgen voor de uiterlijke inschrijvingsdatum via bovenstaande knop.
- Kandidaten (met een geldige kandidatuur) worden uitgenodigd voor:
-
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak op 18/06/2025 vanaf 17 uur
- Persoonlijkheidsvragenlijst en leiderschapstest (adviserend): online via een extern selectiekantoor
- Praktische proef (eliminerend): op 2/07/2025 vanaf 17 uur
-
- Het interview en de praktische proef gaan door bij de dienst infrastructuur en onderhoud van het lokaal bestuur (Bloemestraat 45, 9990 Maldegem).
-
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan voor de vacature. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Deadline indienen kandidatuur: 15/06/2025, 23u59
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be