E-notariaat: aanvraag vastgoedinformatie

Vanaf 2 januari 2024 schakelt het Lokaal Bestuur Maldegem over naar het Vastgoed Informatie Platform (VIP).

Notarissen of vastgoedmakelaars kunnen via het e-notariaat een online vastgoedinformatie aanvragen.

Om deze aanvraag te doen moet je als organisatie, of als contactpersoon binnen de organisatie, geregistreerd zijn. 

1. Registratie

Om een aanvraag in te dienen, moet je je eenmalig registreren. Onder één organisatie kunnen meerdere aanvragers geregistreerd zijn. De uit te voeren betalingen worden gebundeld onder de organistatie, maar de registratie gebeurt steeds op basis van een e-mailadres. 

Registreren doe je hier

2. Online aanvraag

Geregistreerde gebruikers kunnen hun aanvraag voor vastgoedinformatie online indienen.

Dit formulier bevat naast de gegevens van de aanvrager, de kadastrale gegevens van het goed zoals gekend bij het kadaster (CaPaKey), raadpleegbaar via de website van de Vlaamse overheid www.geopunt.be

Een online aanvraag indienen doe je hier (enkel voor geregistreerde gebruikers)

Contact