Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.
Akkoord Meer informatie
  • Ga naar hoofdinhoud
  • Ga naar zoek
Deelsite
  • Contacteer een dienst
  • Meldpunt
Aanmelden
Andere websites keyboard_arrow_down
  • OCMW

Home - www

  • Home
  • Bestuur & Beleid
  • Personeel en interne organisatie
  • Interne diensten
  • Gemeentehuis
  • Burgerzaken
  • Vreemdelingendienst

Vreemdelingendienst

Waarvoor kan je bij ons terecht?

  • Aanvraag duurzaam verblijf
  • Afhalen identiteitsbewijs voor niet-Belgen jonger dan 12 jaar
  • Bisnummer aanvragen
  • Diefstal of verlies vreemdelingenkaart
  • Niet-Belgen met vreemdelingenkaart: adreswijziging
  • Niet-unieburger vertrek naar buitenland
  • Niet-unieburger: aankomst uit buitenland voor maximum drie maanden
  • Niet-unieburger: aankomst uit buitenland voor meer dan drie maanden
  • Niet-unieburger: aanvraag machtiging tot vestiging
  • Unieburger: aankomst uit buitenland voor maximum drie maanden
  • Unieburger: aankomst uit buitenland voor meer dan drie maanden
  • Verbintenis tot tenlasteneming voor kort verblijf
  • Verzoeker internationale bescherming: afleveren, verlengen en wijzigen attest van imatriculatie
  • Vreemdelingenkaart afhalen na ontvangst pin-en pukcodes
  • Vreemdelingenkaart vernieuwen

Waar kan je ons bereiken?

  • Gemeentehuis

    Marktstraat 7 , 9990 Maldegem
    • Tel. 050 72 89 46
    • vreemdelingendienst@maldegem.be

Een afspraak maken kan telefonisch via tel. 050 72 89 30, te bereiken tussen 8.30 en 12.00 uur en 13.30 en 17.00 uur, of via info@maldegem.be. Indien je vraag dringend is, zal een medewerker jou een afspraak geven.

Digitaal loket

Veel documenten kan je ook online downloaden op www.maldegem.be/digitaalloket, zodat een afspraak maken niet nodig is.

Volg ons op:

  • facebook
  • twitter
  • Sitemap
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy
 Tobania